img

Please wait...

Προώθηση των υπηρεσιών του Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας προς τα μέλη και τους πολίτες (Ενέργειες Δημοσιότητας)

Το παρόν έργο αφορά στις ενέργειες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μελών του Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας (ΟΕΕ) στα αποτελέσματα και τη χρήση των Ψηφιακών παρεχόμενων Υπηρεσιών που έχουν σχεδιαστεί και υλοποιηθεί με χρηματοδότηση από το Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» και σκοπεύουν άμεσα στην καθημερινή εξυπηρέτηση τους, αναδεικνύοντας την ψηφιακή τους διάσταση στις τοπικές οργανώσεις.

Ενδεικτικά αναφέρονται ψηφιακές υπηρεσίες που αφορούν σε ένα ευρύ φάσμα παρεχόμενων ψηφιακών υπηρεσιών στο ΟΕΕ όπως στην ηλεκτρονική έκδοση πιστοποιητικών, την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών συναλλαγών, την ηλεκτρονική ενημέρωση των πολιτών για αιτήματα τους.

Αντικείμενο ειδικότερα του έργου είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του ευρύτερου κοινού στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες και στα αποτελέσματα που προκύπτουν από την υλοποίηση έργων του Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση», ως εξής:

 

  • Κινητοποίηση των τοπικών δικτύων και των κοινωνικών και οικονομικών εταίρων.
  • Διαλειτουργικότητα και Διεπιχειρησιακή αξιοποίηση και χρήση των αποτελεσμάτων των έργων από τις ομάδες άμεσων χρηστών και ωφελουμένων και τα ΚΕΠ.
  • Επιτάχυνση και πολλαπλασιασμός της αξιοποίησης όλων των εναλλακτικών δυνατοτήτων πρόσβασης στην χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο μέσω της ανάδειξης των προτερημάτων και του αντίστοιχου οφέλους με στοιχεία που έχουν προκύψει από την μέχρι σήμερα χρήση των νέων συστημάτων.
  • Ανάδειξη των αποτελεσμάτων από τους ιδίους τους ωφελούμενους μέσα από πρακτικά παραδείγματα χρήσης τα οποία αποτελούν απτή απόδειξη της αποτελεσματικότητας των έργων και απευθύνεται άμεσα στις τοπικές κοινωνίες οι οποίες καλούνται να αξιοποιήσουν τα έργα.

 

Οι θεματικές ενότητες των ενεργειών ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης θα περιλαμβάνουν:

 

  1. Παρουσίαση των παρεχόμενων Ψηφιακών Υπηρεσιών, που έχουν σχεδιαστεί, υλοποιηθεί και χρηματοδοτηθεί μέσα από έργα του Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» είτε του ίδιου του φορέα είτε διοικητικά εποπτευόμενων από αυτόν φορείς, και των αποτελεσμάτων αυτών στους πολίτες.
  2. Ενημέρωση των πολιτών για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες που αναμένεται να παρέχονται στην τοπική κοινωνία και την αλληλεπίδραση τους με τις υπάρχουσες ψηφιακά παρεχόμενες υπηρεσίες.
  3. Ενημέρωση των πολιτών για τις δυνατότητες ασφαλούς πρόσβασης στις παρεχόμενες ψηφιακές υπηρεσίες καθώς και για τις δυνατότητες πρόληψης των ψηφιακών κινδύνων ώστε να ενισχυθεί η εμπιστοσύνη τους απέναντι στα νέα τεχνολογικά μέσα και τη χρήση τους και κατ’ επέκταση να ενδυναμωθεί η ζήτηση για τις ψηφιακά παρεχόμενες υπηρεσίες.